welkom

fijn dat je een kijkje komt nemen


woensdag 13 april 2011

drukke week

hallo lieve lezers,
wat heb ik een drukke week achter de rug,
2 van mijn poezen zijn bevallen,
op 3 april is Kitaana bevallen van een 5-ling,
deze zijn vlot geboren en doen het super,
toch zie je op de foto dat er 2 vreemde kittens bij liggen,
en das weer een verhaal appart,
de moederpoes van deze kleintjes was overleden bij de bevalling,
ze hadden me gevraagd om te proberen de kittens bij Kitaana te leggen
en dat is gelukt, ze likte ze meteen,
dus aanvaarde ze deze als 2 van haar eigen,
nu heeft ze 7 kittens groot te brengen
maar ze is echt zo'n supermoedertje niet te geloven.




Ook Daiki is mama geworden op 7 april van een 4-ling,
deze bevalling ging minder vlot maar dat kwam door de grote gewichtjes en de eerst zat in stuit,
Daiki zelf is ook nog ziek geweest maar nu gaat alles goed,



dit alles kun je ook volgen op mijn site van de cattery

6 opmerkingen:

  1. Wat een snoesjes, fijn dat alles goed verlopen is.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Anita,
    Oef je moet het echt wel druk hebben gehad en een zenuwslopende periode achter de rug hebben. Ik kan het me levendig voorstellen, enkel was het bij mij met puppy's.
    Gelukkig doen de moedertjes het nu goed.
    Succes met je opgroeiende kittens.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een schatjes, wat goed dat de weeskittens zo goed opgenomen zijn.
    Succes met de nestjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kittens, je zal wel weten wat te doen Anita

    Groetjes
    Greta

    BeantwoordenVerwijderen