welkom

fijn dat je een kijkje komt nemen


maandag 21 februari 2011

boekje

hoi lezers,
jullie zullen ongetwijfeld al gehoord hebben waarom ik het zo druk gehad heb;
ik ben hard aan t werken geweest aan ons boekje, dat van Gretha en mij,
Gretha heeft mijn kaarten heel mooi bewerkt met stempels en we hebben besloten om daar een boekje van te maken en dat is ons gelukt, ik heb geprobeerd de layout en inhoud zo mooi mogelijk proberen te maken, met stappen van het inkleuren erbij. Het is vorige week naar de drukker gegaan en nu spannend afwachten.
Het boekje wordt op de beurs in Antwerpen voorgesteld, samen met een demonstratie van Gretha Bakker, ook in Den Bosch is zij samen met ons aanwezig.

Op Gretha haar blog kun je ook nog een mooie candy winnen met materialen die in het boekje gebruikt worden.

9 opmerkingen:

  1. Oh, dat ziet er mooi uit. Ik ben benieuwd naar de inhoud.....van de voorkant krijg je al zin en inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. anita en grehta
    van harte proficiat
    ik kom jou opzoeken en hopend dat je boekjes zult hebben
    of wil je eentje voor mij opzij leggen
    alvast bedankt anita
    veel liefs van marcelline bellaire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Anita,
    Je week kan vermoedelijk niet meer stuk. Allemaal goed nieuws. Maar dat is dank zij jullie inzet. Beiden van harte proficiat hoor. En veel succes gewenst.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er echt schitterend uit. Ben reuze benieuwd hoor.

    Gr. Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit zo.
    Ik ben erg benieuwd, alvast gefeliciteerd samen!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij zijn erg benieuwd! De voorkant ziet er in iedergeval al erg mooi uit. Hoop het in Den Bosch te zien. Succes ermee!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd naar het resultaat van jullie boekje maar ongetwijfeld zal dit top zijn.
    Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi de voorkant ziet er schitterend uit. Succes ermee.

    Groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gretha en Anita,

    Ik kan iedereen vertellen dat het boekje een geweldig mooie inspriratie bron is voor iedereen die van stempeltjes en mooie kaarten houd, Heb onder tussen het boekje en het was het wachten waard. Het is tip top verzorgd en de ene foto na de andere foto geweldig mooi en zo mooi verwerkt tot een kaart, ja echt hele dikke complimentjes hoor....

    Heel veel succes met jullie trots.

    Warme groetjes van Anita...fan van je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen