welkom

fijn dat je een kijkje komt nemen


dinsdag 7 december 2010

BEDANKT BEDANKT !!!!

Bij deze wil ik ook nog eens extra de vele klanten bedanken die door het slechte weer toch aanwezig waren,
jullie waren er net alsof er geen sneeuw en ijsel lag,
dit geeft mij een grote voldoening,
ik weet nu weer waarvoor ik het doe,
voor jullie allemaal!
ik hoop ook dat de wafels en chocomelk of koffie jullie lekker heeft gesmaakt,
ik had die week enkele tegenslagen zoals de tent die was gaan vliegen met mij erbij,
plat op mijn rug uitgeschoven en toen ik zaterdag het beslag voor de lekkere wafels aan 't maken was begaf mijn mixer het, dan belde Diny Sprakel nog af voor de demo, wat ik volkomen begrijp,

dus nogmaals BEDANKT dat jullie deze dag tot een sucses maakte,
liefs Anita

het recept van de wafels komt er één van de dagen aan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten